Implică-te în promovarea potențialului turistic din Moldova, încurajând prin exemplul propriu doar călătoriile protejate. Nu doar pentru admirație și premii de la parteneri, dar pentru că poți.

Accesează Ghidul Maratonului pentru a te informa și beneficia de toate surprizele.

Republica Moldova nu este doar un ținut cu vederi încântătoare și fructe dulci, ci și un adevărat cuib de petreceri și evenimente inovatoare. Indiferent de scopul vizitei, Moldova este un loc pentru oferte de toate gusturile.

Iubitorii de vin pot lua un pahar de Negru de Purcari în Ziua Vinului sau pot rătăci prin galeriile subterane de la Cricova Winery sau pot participa la cursa anuală organizată în podgoriile de la Mileștii Mici (Wine Run).

Pasionații de sport sunt așteptați să se relaxeze la Mountain Cycling Marathon sau VeloHora. Cei care vor să învețe ceva istorie ar putea contempla râul Nistru de pe zidurile Cetății Soroca sau deveni cavaler la Festivalul Medieval. Pelerinii în căutare de pace se pot ruga în peșterile faimoasei mănăstiri Țâpova sau se pot ascunde de civilizație în rezervația naturală Pădurea Domnească. Iar iubitorii de muzică au multe oportunități de a asculta simfonii celebre sau jazz în aer liber, în diferite părți ale țării.

Una dintre campaniile susținute de Agenția de Investiții din Moldova este # Ne-amPornit, ale cărei rute includ opriri la o varietate de locații care alcătuiesc patrimoniul natural, cultural, istoric și economic al țării. Campania a identificat peste 700 de destinații pe harta turistică a Moldovei, care pot fi vizitate în funcție de interesele și preferințele dumneavoastră. Atracțiile turistice din cadrul acestei campanii au fost adunate pe acest site: https://neampornit.map.md/, unde vizitatorii pot trai propria experiență.

MAI a dezvoltat, de asemenea, o campanie națională intitulată „Nu în februarie”, al cărei scop este promovarea internațională a turismului în Moldova prin furnizarea de oferte adaptate fiecărei luni a anului. Călătorii vor putea alege atât itinerariul, cât și momentul potrivit pentru a parcurge ruta dorită.

Mai recent - un start-up local (Teleportravel) a dezvoltat un ghid online livrat dintr-o aplicație integrată în serviciul Messenger, care oferă acces la peste 20 de tururi în zonele cel mai puțin explorate din Moldova. Oricine va putea să-și creeze propriile tururi și chiar să le vândă turiștilor.

Cele mai bune campanii sunt cele concepute de dvs. și, din acest motiv, vă invităm să conectați toate punctele turistice de pe harta Moldovei prin propria experiență!